22 روش فوق العاده سریع برای درمان جوش صورت

درمان جوش

اگر از جوش یا آکنه در صورت و سایر نقاط بدن رنج می‌برید و مثل همیشه در موقعیت‌های حساس صورت شما جوش می‌زند و فکر می‌کنید این مشکل برای شما اتفاق می‌افتد باید بگویم سخت در اشتباه هستید، این مشکل در اکثر افراد از دوران بلوغ شکل می‌گیرد و همیشه ما را درگیر می‌کند. در این مواقع فقط کافی است آرامش خود را حفظ کنید و نکاتی که ما برای درمان جوش توضیح داده‌ایم را کامل بخوانید و اجرا کنید. پس با مجله بیست ستون برای درمان جوش صورت همراه شوید:

شما می توانید در مقاله آرایش صحیح برای پنهان کردن جوش صورت نحوه پنهان کردن جوش را آموزش ببینید.

همچنین اگر به دنبال راهکار سریع از بین بردن جوش صورت هستید پیشنهاد می کنیم مقاله از بین بردن جوش صورت را نیز مطالعه فرمایید.

 

1. درمان جوش صورت با خمیردندان

درمان جوش با خمیر دندان

خمیردندان دارای ماده سیلیکا است و باعث ترمیم پوست و درمان جوش می‌شود. البته نکته مهم اینجاست که قسمت سفیدرنگ خمیردندان را باید روی جوش بمالید زیرا برخی از خمیردندان‌ها دارای ماده لوریل سولفات سدیم هستند و این ماده باعث تحریک جوش می‌شود. نکته دیگر این است که از این روش نباید دائم استفاده کنید زیرا استفاده زیاد از خمیردندان ممکن است باعث تحریک پوست شود. خمیردندان می‌بایست به مدت 30 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب سرد آن را بشویید.

 

2. درمان جوش صورت با آبلیمو

درمان جوش با آبلیمو

راه فوق العاده دیگر برای درمان جوش استفاده از آبلیموی تازه است. آبلیمو حاوی اسید سیتریک است و به عنوان آنتی اکسیدان طبیعی عمل می‌کند و میکرب‌های جوش را از بین می‌برد. بهتر است با یک تکه پنبه آبلیمو را دور جوش صورت بمالید و اجازه بدهید چند ساعت بماند.

 

3. درمان جوش صورت با عسل

درمان جوش با عسل

با استفاده از یک اپلیکاتور مقداری عسل تازه را روی جوش بمالید و به مدت نیم ساعت اجازه دهید روی پوست بماند و بعد آن را با آب گرم بشویید. همچنین برای راحتی می‌توانید با افزودن دارچین به عسل یک ماسک خمیری ساخته و روی پوست بمالید. عسل خاصیت ضدعفونی‌کننده دارد و باعث التیام و کاهش تورم جوش می‌شود.

 

4. درمان جوش صورت با یخ

درمان جوش با یخ

 

همچنین بخوانید: راهنمای وسایل آرایش

یخ با کاهش سریع دمای پوست باعث کاهش تورم و التهاب جوش می‌شود. همان‌طوری یخ باعث کاهش تورم اندام آسیب‌دیده استفاده می‌شود. بهتر است یک تکه یخ را در پارچه گذاشته و بر روی جوش قرار دهید تا با کاهش دمای بافت پوست، عروق خونی را آرام کرده و تورم و قرمزی پوست را بهبود دهد.

 

ادامه مطلب درمان جوش صورت  را در وب سایت بیست ستون مطالعه بفرمایید


bestnews صورت ,درمان ,پوست ,باعث ,استفاده ,کاهش ,برای درمان ,کاهش تورم ,باعث کاهش ,پوست بماند ,باعث تحریک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی روستای ارلان خرید اینترنتی شوفاژکار بلبرینگ تماس زاویه ایی دانلود آهنگ