نزدیک شدن به تجربه‌ی بصورت اینترنتی و تجربه‌ی از گاه‌های فیزیکی یکی از اقداماتی است که گاه 19 کالا در تلاش است که از طریق توسعه‌ی قابلیت‌هایی نظیر شبیه‌ساز رابط کاربری آن را پیاده سازی کند.

با افزایش شهرها در کنار ظهور اینترنت موجب این امر شده است تا پدیده‌ای به نام گاه‌های اینترنتی ظهور کنندو عناصر جدیدی وارد زندگی انسان‌ها شود که که فرهنگ را بیش از پیش تحت تاثیر قرار داده است. اینترنتی محصولات تا حدی در میان کاربران اینترنت رشد کرده که موجب تولد غول‌هایی نظیر آمازون است که هر روز بیش از پیش رشد کرده و ارزشی برابر با کمپانی‌هایی مانند اپل پیدا کرده است.

البته یک موضوع مهم وجود دارد که آن هم این است که تجربه‌ی اینترنتی هنوز به خوبی بصورت فیزیکی نیست، زیرا کاربران بدون داشتن تجربه‌ی تعامل با محصول مورد نظر اقدام به محصول می‌کنند، با این وجود گزینه‌هایی چون بازگشت رایگان محصول در صورت معیوب یا مناسب نبودن نسبتاً سعی در جبران این نقص دارد؛ = به این نکته هم باید اشاره کنیم که بسیاری از شرکت ها درصدد آن هستند تا با خلق فناوری‌های جدید و پیشرفته این تجربه را بیش از پیش لذت‌بخش‌تر کرده و  حتی تجربه‌ای فراتر از فیزیکی را برای کاربران به وجود بیاورند. نمونه هایی از این تکنولوژی‌ها باید به کمک گرفتن از واقعیت افزوده اشاره کرد که انتخاب سایز و رنگ را در قالب خلق محیطی شبیه ‌های فیزیکی برای کاربران ایجاد می‌کنند. ولی متاسفانه استفاده از این روش برای محصولاتی نظیر پوشاک یا ابزار دکوری مناسب است، حال آنکه محصولات الکترونیک نظیر گوشی با توجه به بهره‌گیری از ویژگی‌های نهان، چنین قابلیتی ندارند.

گاه اینترنتی ۱۹کالا با دانستن این موضوع، روش کاربردی را برای داشتن تجربه‌ی گوشی خوب پیش‌بینی کرده است. ۱۹ کالا این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا کاربران بتوانند به مقایسه‌ی گوشی های موبایل بپردازند. سیستم ۱۹ کالا شامل ۵ قسمت جالب شامل اینفوگرافی، کار با رابط کاربری، باتری، قدرت و کیفیت دوربین است.

  • شبیه سازی رابط کاربری
کار کردن با رابط کاربری یکی  قسمت های است که در واقع می تواند هم جذاب باشد و هم می تواند با تم ها، شکل آی ها، جلوه های بصری، نرم افزارهای پیش فرض و قسمت هایی از منو تنظیمات آشنایی پیدا کرد می توان گفت که این کاربرد جالب یکی از منحصر به فرد ترین امکاناتی است که می تواند در یک سایت گاهی ارائه شود.
  • نمایش سه بعدی و تصاویر 360 درجه از گوشی مورد نظر
شما با ورود به این قسمت می توانید گوشی مورد نظر خود را در قالب یک تصویر سه بعدی به گونه ای که انگار گوشی در برابر شما است، مشاهده نمایید.
  • اینفوگرافی
در قسمت اینفوگرافی شما می توانید مشخصات فنی یک محصول را مشاهده کرده و  آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.
  • قدرت
قسمت بعدی که وجود دارد عملکرد گوشی های مختلف بر اساس بنچمارک آنتوتو(معتبرترین و شناخته ترین بنچمارک در حوزه گوشی های موبایل) آورده شده است.
  • باتری
در قسمت بعدی این ابزار، شما به راحتی می توانید مشخصات و عملکرد باتری مدل گوشی مورد نظر خود را مشاهده کرده و طول عمر آن را با یک مدل دیگر مقایسه کنید.
  • کیفیت دوربین
در آخرین قسمت شما می توانید  نمونه عکس های هر مدل در شرایط استاندارد و در موقعیت های مختلف (سلفی، روز، شب، داخلی رو به نور، داخلی پشت به نور) مشاهده کنید و به خوبی می تواند کیفیت دوربین یک موبایل را نشان دهد.

جدیدترین اخباز تکنولوژی ایران گوشی ,کرده ,قسمت ,اینترنتی ,تجربه‌ی ,کاربران ,تجربه‌ی ,کیفیت دوربین ,رابط کاربری ,گوشی مورد ,توانید مشخصات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده اتد پلاس الان بخر تحویل بگیر بلیط هواپیما | خرید بلیط هواپیما | رزرو بلیط هواپیما نمایندگی تجهیزات حفاظتی نظارتی هایک ویژن و هایلوک پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروش جوجه یکروزه تجارتی تو بهترین خرید رو از ما داشته باش امتحان نهایی خرداد 98