شرکت ال جی از لپ‌تاپ جدید ۱۷ اینچی «17 Gram» خود با بدنه‌ای بسیار باریک و وزنی اندک و بسیار زیبا رونمایی کرد.

لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی به دلیل سایزو اندازه بزرگ و قابل‌ حمل نبودنشان، برای افرادی که مرتباً در حال آمد و رفت هستند محبوبیت چندانی ندارد. این لپ تاپ ها درحقیقت بیشتر برای جایگزینی با دسکتاپ‌ها به‌کار می‌روند و به همین دلیل باعث شده که برای رت لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی، بدنه‌ی بزرگ‌تری برای آن‌ها درنظر گرفته شود. با این وجود، هر چند وقتی شاهد عرضه‌ی لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی هستیم که سعی کرده‌اند امکان جابه‌جایی آسان را برای کاربران فراهم کنند. مدل جدید لپ‌تاپ گرم ال جی نمونه‌ای از این نوع لپ تاپ ها است که این در هفته های آتی در بازار عرضه می شود.

لپ‌تاپ گرم ۱۷ ال جی دارای صفحه‌نمایشی ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۶۰۰ بوده و با بدنه‌ای به رنگ نقره‌ای تیره از جنس آلیاژ کربن و منیزیوم به بازار عرضه می‌شود که این لپ تاپ تنها ۱۷.۸ میلی‌متر ضخامت آن است. این ضخامت کم، گرم ۱۷ از اکثر لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی مثل ‌ذن بوک پرو ۱۵ اینچی ایسوس باریک‌تر می باشد. با این وجود، این نوت‌بوک وزنی ۱.۳۳ کیلوگرمی دارد که آن‌را قابل مقایسه با رایانه‌های قابل‌حمل ۱۳ اینچی قرار می‌دهد. درنتیجه، علی‌رغم این‌که Gram 17 از صفحه‌نمایشی بزرگ بهره می‌برد، می‌توان آن را یک لپ‌تاپ قابل‌حمل به شمار آورد.

لپ‌تاپ بی‌نظیر گرم ۱۷ ال جی به قابلیت هایی نظیر پردازنده‌ی چهار‌هسته‌ای Core i7-8565U اینتل از سری Whiskey Lake-U می‌رسیم که پردازنده‌ی گرافیکی UHD 620 iGPU این شرکت آن را همراهی می‌کند. Gram17 همچنین از ۱۶ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۲۴۰۰ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی حالت جامد یا SSD بهره می برد. برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی، این لپ تاپ فوق العاده متاسفانه از پردازنده‌ی گرافیکی مجزا بی‌بهره است که این امر باعث ناامیدی گیمرها و افراد شیفته‌ی عملکرد قوی می‌شود. با این‌حال، این ویژگی، لپ‌تاپ جدید ال جی را بسیار سبک‌تر کرده است و ضمن کاهش مصرف انرژی، آن را به گزینه‌ی مناسبی برای افرادی که زیاد جابه‌جا می شوند تبدیل می‌کند.

شرکت ال جی امکانات ارتباطی کاملی را برای Gram 17 درنظر گرفته است و آن را به فناوری وای‌فای 802.11ac به همراه ماژول بلوتوث، سه درگاه USB 3.0 نوع A و یک درگاه USB نوع C تجهیز کرده است. از این درگاه می‌توان برای شارژ خود دستگاه نیز استفاده کرد، هرچند کانکتور مجزایی برای برق نیز وجود دارد. دیگر مشخصات ارتباطی Gram17 می‌توان به یک خروجی HDMI، اسلات میکرو SD و جک هدست TRRS اشاره نمود. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک وب‌کم مجهز به حسگر IR (اینفرارد) برای ویندوز هلو و حسگر اثرانگشت است که دو روش جدا از هم برای احراز هویت بیومتریک را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 


جدیدترین اخباز تکنولوژی ایران لپ‌تاپ ,اینچی ,لپ‌تاپ‌های ,درگاه ,پردازنده‌ی ,جدید ,قرار می‌دهد ,پردازنده‌ی گرافیکی ,اکثر لپ‌تاپ‌های ,بازار عرضه ,برای افرادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ آران test دانلود کده yuikyguik tehran 24 news 98-song01 سرد خانه صنعتی | تونل انجماد سریع | یخساز صنعتی | آیس بانک بورس آموز پرسش مهر 20